Küsimused arve või hinna kohta
Kas eraisikule ja ettevõttele on eraldi hinnad ?
Hinnad on mõlemale võrdsed. Soodsamat hinda saab alates 5tk.
Mis andmeid on vaja arvel ?
Kui olete käibemaksukohuslane: Ettevõtte nimi, Registri kood, käibemaksu nr ja aadress. Kui te ei ole käibemaksukohuslane: Ettevõtte nimi ja muudes lahtrites sisestage miinusmärk (-)
Kas hinnad sisaldavad käibemaksu?
Kõik hinnad meie kodulehel sisaldavad käibemaksu.
Kuidas ma tean, et olete mu tellimuse kätte saanud ?
Tellimus sisestatakse automaatselt meie süsteemi peale "Osta" nuppu vajutamist.
Kas suurema koguse pealt saab ka soodustust ?
Püüame alati oma klientidele pakkuda parimat hinda! Kuid kui soovitud kott-toolide kogus on üle 5tk siis kirjutage meile info@slowdown.ee ja teeme Teile eraldi pakkumise soovitud kogusele.
Kas tellitud kaubale tuleb ka arve ?
Arve saadame Teile koheselt peale tellimuse vormistamist emailile, koos tellimuse kinnitusega.
Mis siis kui ma ei ole saanud emaili kinnitust?
Siis võtke meiega ühendust emaili teel Info@slowdown.ee
Kas ettevõte saab arve alusel osta ?
Kaupa saavad osta nii Eesti kui ka välismaised ettevõtted. Igale tellimusele vormistame eraldi arve.
Kohaletoimetamise küsimused
Mis siis kui mind ei ole kodus kui kuller tuleb tööpäeval ?
Tarnime kaupasid DPD kulleritega. Üldiselt jaotavad nad tellimusi tööpäevadel. Kui Teil on soov saada tellimus kätte nädalavahetusel, siis palun kirjutage oma soovist "Lisainfo" lahtrisse. Või võtke ühendust DPD klienditoega, kui olete oma tellimusele jälgimiskoodi saanud.
Kuidas me tooteid saadame ?
Üldjuhul saadame tooted klientidele DPD kulleritega :) Kuid võimalus on tellida ka üle maailma ~200 riiki.
Mis on tarneaeg ?
Igal tootel on märgitud tarneaeg. Tarneaja infot näete toote all kui olete valinud sobiva värvi.
Kas kaubale saab ise ka järgi tulla ?
Kauba saab Tellida meie näidistesaali ja pärast sellele järgi tulla. Näidistesaal asub aadressil Kopli 29, Tallinn, 10412.
Kas tellimusi saab ka varem kätte, kui Teie kodulehel märgitu aja jooksul ?
Toodete tarneaeg määratakse automaatselt. Tellimust hakatakse täitma alles peale arve tasumist, üritame alati enda lubatud ajast kiiremini tarnida. Kui Teil on erisoov tarneaja kohta, siis palun võtke ühendust meie klienditoega emaili teel: Info@slowdown.ee
Kas tooteid on võimalik, enne ostsmist, ka proovida ?
Ikka saab! Kott-toolidega saab tutvuda meie näidistesaalis: Aadress: Kopli 29, 10412, Tallinn, Harjumaa. Palume ette helistada ~20 minutit, siis teame Teid oodata. Numbril: 53402414. Olemer avatud E-R: 9 - 18.00
Garantii, tagastamisega seotud küsimused
Kui kaua võtab kott-tooli parandamine keskmiselt aega?
Kott-tooli parandamine võtab keskmiselt aega 1 nädal. Kuid garantiitööd võtame alati eelisjärjekorras, et võimalikult kiirelt Teile kott-tool tagasi saata.
Kas asendate katki läinud kott-tooli, kui vana ei saa parandada ?
Ikka! Kui tootel on kehtiv garantii, siis asendame katki läinud toote.
Kui kaua kestab garantii ?
Kõigil SLOWDOWN toodetele kehtib garantii vastavalt Eesti Vabariigi seadustele! Lisainfo garantii kohta leiad siit:
Muud küsimused
Kuidas ma saan uudiskirjast loobuda ?
Klõpsake saadud infolehes allpool olevat linki: "Lõpetage uudiskirja tellimine".
Millal te saate minu tellimuse kätte ?
Teie tellimuse saame kätte kohe peale "Osta" nuppu vajutamist. Tellimus läheb töösse peale arve tasumist.
Milla alustate tellimuse tootmist ?
Tellimust hakkame tootma koheselt peale makse laekumist.
Kas Slowdown on Ökonahk ?
Ökonahk ei sobi kott-toolide valmistamiseks, kuna see on liiga nõrk ja läheb kiirelt katki. Slowdown kasutab kvaliteetset ja vastupidavat kunstnahka Outside, mis vastab REACH-määrusele. REACH-määrus tähendab et kunstnahk ei ole tervisele kahjulik ega sisalda kahjulikke aineid.
Mis siis kui ma ei leia tootekirjeldusest soovitud infot ?
Kirjutage meile info@slowdown.ee ja me vastame Teie küsimusele 1 tööpäeva jooksul.
Kas kott-tooli on võimalik ise täita ?
SLOWDOWN kott-toolid on valmistatud nii, et neid on lihtne ise täita. Avage väliskoti lukk ja peale seda tõstke sisekott natuke välja. Piserdage sisekoti luku ümbrusesse pihustiga vett ja avage lukk (Siis ei ole staatilist elektrit). Kallake täitegraanulid sisse ja sulgege sisekoti ja väliskoti lukk. Nii lihtne see ongi! Nüüd nautige oma värske kujuga kott-tooli. Graanuleid saab osta 100- ja 200 liitrises kotis, täitegraanulite tarneaeg on 2-3 tööpäeva. Video täitmise kohta leiate siit: https://www.youtube.com/watch?v=qSnFHcy906w
Kas rendite ka kott-toole ?
Ikka rendime! Võtke ühendust meiega info@slowdown.ee või pöörduge meie rendipartneri poole www.funrent.ee
Kuidas ma saan oma tellimuse tühistada ?
Tellimuse tühistamiseks võtke ühendust meie klienditoega numbril: +372 53402414 või emaili teel: info@slowdown.ee
Kas on võimalik osta AINULT väliskotti ?
Ikka on, selleks palun saatke meile päring info@slowdown.ee
Mis siis kui tootekirjelduses olev info on erinev ?
Kirjutage meile emailile info@slowdown.ee ja kontrollime infot.
Kas saan ka oma logoga kott-tooli tellida ?
Ikka! Toodame väga palju eri logode või piltidega kott-toole. Täpsema info logodega kott-toolide kohta leiate siit:
Kuidas ma teiega ühendust saan võtta ?
Meie kontakt info leiate kontaktide lehelt.
Edasimüüjad
Kas Hansapost müüb Slowdown tooteid ?
Jah, Hansapost on Slowdown ametlik edasimüüja. Tootevaliku leiate www.hansapost.ee
Kuidas saab maksta
Kuidas ma tean kas ma saan järelmaksuga osta?
Järelmaksu otsuse teeb järelmaksu pakkuja Esto AS, selleks peate valima ostu vormistamisel ESTO järelmaksu ja peale seda suunatakse Teid Esto veebilehele. Seal peate täitma ära vajalikud väljad ja saate oma järelmaksu vastuse minutitega.
Kes saavad osta Esto Järelmaksuga?
Järelmaksuga saavad osta täisealised Eesti kodanikud ja välismaa kodanikud, keda ESTO Järelmaks heaks kiidab.
Kas Järelmaksu tasumise kuupäeva saab muuta?
Pärast lepingu allkirjastamist ei saa maksekuupäeva muuta. Lepingu sõlmimisel saate aga valida selle kuu kuupäeva, mis on teile makse tegemiseks kõige sobivam.
Kuidas ma saan tellimuse eest tasuda?
Tellimuse eest saab tasuda järgnevalt: Pangaülekanne, Pangalink (Paysera) või ESTO Järelmaksuga.
Kas telefoni teel saab ka tellida ?
Telefoni teel me üldiselt tellimusi vastu ei võta (v.a püsikliendid). Kõik tellimused tuleb vormistada kas läbi epoe või emaili teel.
Kui soovin lisada tellimusele lisainfot (uksekood,maja,trepp jne..) ?
Ostukorvis saab lisada tellimusele lisainfot. Kirjutage kõik vajalik informatsioon lahtrisse "Lisainfo"
Kas saan tellida ka teisele tarneaadressile ?
Jah. Lihtsalt kirjutage "Lisainfo" lahtrisse mis aadressile Te soovite, et Teie tellimus saadetakse.